
Om avdelningen
Kundrelationsgruppen är en central funktion som stödjer bolaget genom mätningar av kundnöjdhet bland våra hyresgäster och bostadsrättsköpare.
Avdelningen består av kundrelationssamordnare samt en hyresförhandlingsadministratör, hyresstrateg och kundrelationsansvarig. Tillsammans är deras mål att bistå sina kollegor med material så att Balder som bolag kan uppnå målet om att ha marknadens nöjdaste kunder oavsett om det avser hyresrätter, kommersiella fastigheter, bostadsrätter eller något annat av bolagets affärsområden.
De kan genom att kontinuerligt mäta kundnöjdheten runt om i hela landet och inom samtliga områden dels lokalisera eventuella förbättringar som i sin tur höjer kundnöjdheten, dels få fram underlag till förslag om nya affärsidéer inom bolaget.
-
”Det bästa med att arbeta med kundrelationer på Balder är människorna. Alla förträffliga kollegor, hyresgäster, eldsjälar, entreprenörer och andra samarbetspartners vi arbetar tillsammans med. Vi får vara med och göra skillnad varje dag och sedan se resultatet av det varje gång i varje mätning. Det skapar stolthet!”
Niklas Dabrowski
Kundrelationsansvarig